Veelgestelde vragen

Hieronder zijn de meestgestelde vragen beantwoord. Neem een kijkje of je vraag er ook tussen staat. Wij helpen je graag!

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Bedenktijd/retour

Indien u nog in uw 14-dagen bedenktermijn zit, kunt u uw aankoop retourneren.

Let op: het product dient in de originele verpakking en zonder gebruikerssporen naar ons toe verzonden te worden, anders kunnen wij de retour helaas niet accepteren.

Kiest u ervoor om uw bestelling te retourneren, dan kunt u dit gemakkelijk regelen door hier te klikken.

Als u op de link klikt kunt u uw ordernummer en e-mailadres invullen. Hierna zal er een retourlabel naar uw e-mailadres worden verstuurd, welke u op het pakket kunt plakken. Het pakket is dan gereed voor verzending en kan naar een verzendpunt gebracht worden.

Als wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat wij dit hebben verwerkt en de terugbetaling zal binnen 2 werkdagen worden verwerkt middels de gekozen betaalmethode.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product uit te testen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de adresgegevens nog voor u te wijzigen.

Ja, zeker! Bij ons kun je veilig en eenvoudig achteraf betalen met Klarna. Kies bij het afrekenen voor ‘Betaal later met Klarna’, en betaal pas nadat je je bestelling hebt ontvangen. Zo shop je zorgeloos en betaal je pas als je helemaal tevreden bent!

Ja, je hebt recht op 1 jaar fabrieksgarantie op apparaten bij Novani. Mocht het product binnen deze periode schade vertonen of defecten hebben, dan zorgen wij ervoor dat het wordt gerepareerd of vervangen. Je kunt altijd contact met ons opnemen voor verdere ondersteuning en om de garantie te claimen.

Ja! Wij verzenden ook naar België. Bestellingen voor 16:00 worden binnen 1-2 werkdagen bij je bezorgd.