Retourneren, Levertijd, Garantie & Klachten

Bedenktijd/retour
Bedenktijd/retour
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Na aanmelding van je retour heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen uiterlijk 14 dagen gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Let op: Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Kiest u ervoor om uw bestelling te retourneren, dan kunt u dit gemakkelijk regelen door hier te klikken.
Als u op de link klikt kunt u uw e-mailadres invullen. Vraag vervolgens uw retour aan en vul de retourreden in. Hierna zal er een retourlabel naar uw e-mailadres worden verstuurd, welke u op het pakket kunt plakken. Het pakket is dan gereed voor verzending en kan naar een verzendpunt gebracht worden.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product uit te testen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de adresgegevens nog voor u te wijzigen.
Verzenden & levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, worden de volgende dag bezorgd! Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 22:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@novani.nl.
*Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Na aanmelding van je retour zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.